Nästan som Julafton

25 04 2012

I veckan har det anlänt en ganska stadig hög av paket till mig. Så jag har haft en egen mini-julafton idag.

Prydlig stapel på bordet innan jag högg in.

Började med det vita brevet och hittade dessa två pärlor som jag har saknat i min samling. Faktiskt så har de varit ganska knepiga att hitta på senare tid, så jag blev riktigt glad när jag såg att Webhallen hade plockat in dem i lager igen. Lite oväntat att det skulle vara amerikanska utgåvor med.

Det vita paketet innehöll en ståtlig collectors utgåva av Pandora´s Tower till Wii. Den kommer att passa fint bredvid sina kompisar Xenoblade Chronicles och The Last Story i hyllan. Jag ser även fram emot att sätta tänderna i det, för jag avverkade The Last Story för nån vecka sedan och gillade det skarpt. Detta känns lite som att det skulle kunna vara samma typ av spel så jag är förväntasfull.

Locket lyft på det stora paketet.

Vänt på steken och lyft bort kartongen.

Historian bakom denna högen är väldigt enkel och skrivs enklast såhär ”Men det var ju så billigt”.  När jag springer på en rea eller bra erbjudanden så kliar det rejält i mitt pekfinger och det klickas på köpknappar flitigt. Denna gången så var det CdOn som som reade ut lite smått och gott.  Kanske inte några titlar som jag blir alldeles till mig i brallorna av och ett par av dem har jag redan men med tanke på pengarna de faktiskt kostade så kände jag att det var lika bra att skaffa sig nåt exemplar i reserv. För vem vet, om 20-30 år är de kanske heta samlarföremål..

/RattPack


Åtgärder

Information

Lämna en kommentar