Liten update sedan sommaren

15 11 2011

I somras på min första semesterdag så gjorde jag ett halvhjärtat försök till en såndär video där jag visade upp sånt som jag köpt på sista tiden. Om jag inte minns helt fel så sa jag nog där att jag återkommer med en ny sån om ett litet tag igen. Nu har det gått  ganska mycket mer än ett litet tag tycker jag, och ingen video har jag blivit klar till att göra.

Men jag vill ändå visa det som tillkommit i mina ägor så jag gjorde en lite enklare och snabbare variant och knäppte ett foto.

Hoppas att det syns vad allt är.

(Mr L uppe i högra hörnet följde förresten med hem från Gamex härom helgen)

/RattPack


Åtgärder

Information

2 responses

16 11 2011
8bitninja

Du har Dark Souls, that’s all that matters =)

16 11 2011
RattPack

Japp jag har Dark Souls!🙂 Dock med plast runt fortfarande, sparar det till jag är lite ledig vid jul.

Kommentera

