Nintendo vill att det ska ligga 3DS:er under granen i år!

13 11 2011

Lagom till julhandeln så spottar Nintendo ut inte mindre än 3st feta 3DS bundles. Så om du inte redan har en 3DS så är detta ett perfekt tillfälle att skriva upp någon av dessa på önskelistan.

Först ut så släpps en bundle med spelet Nintendogs + cats och en rosa 3DS som kommer att heta Coral Pink. Denna släpps den 18 November.

Den 25 November kommer en bundle med Super Mario 3D Land och en vit 3DS med namnet Ice White. (Denna hade jag gärna sett under min gran i år Tomten) 😉

Även denna  limiterade bundle med Zelda: Ocarina of Time 3D och en svart 3DS med zelda-symboler på, kommer att släppas den 25 November.  Spelet som ingår har även ett alternativt omslag som inte finns om du köper spelet löst.

/RattPack


Åtgärder

Information

4 responses

13 11 2011
SpeLinnea

De två sista är underbart fina. Zelda-varianten är den snyggaste hittills. Inget ont mot rosa men jag gillar mer skrikiga än pastelliga färger. Eller svart och vit.😀

13 11 2011
RattPack

Ja en riktigt ilsken rosa med lite metallic-effekt i hade varit tuffare🙂
Zelda bundlen känns lite som en samlarpryl bara, den hade jag förmodligen inte öppnat om jag hade köpt den. Det blir nog lite samma för mig när Skyward Sword kommer, collectors-boxen får stå i hyllan oöppnad och sen köper jag ett vanligt spel-ex.

10 12 2011
Kristian Funkel

I dessa bundlespaket, får man spelen i riktiga förpackningar?

10 12 2011
RattPack

Du det var en bra fråga faktiskt. Jag vågar inte svara på det, men det får man ju hoppas. Ser ut som det om man tittat på paketen också.

I Zelda paketet får man det i alla fall, för där ska det ju vara ett alternativt omslag till spelet jämfört med om du köper det löst.🙂

Kommentera

