GAMEX! GAMEX! GAMEX!

3 11 2011

Kl 06.00 imorgon Fredag den 4 nov 2011, tar jag plats bakom ratten för en resa genom svea rike med slutdestination Kista. I passagerarsätet placerar jag min fellow gamer och bror som ska under hålla och spela skön tv-spelsmusik under dom ca 60  milen vi har framför oss.

Varför gör vi detta nu då?….. Gamex såklart!  Vågar jag säga nordens största spelmässa, eller ljuger jag då? I vilket fall den enda i sitt slag i Sverige. Där man kan kika och testa på nyheter som ännu inte finns på marknaden, titta och lyssna på när spelutvecklare presenterar sina spel och framförallt så samlas ju allt trevligt spelfolk här också.

Det är andra året som mässan anordnas och jag har höga förväntningar. Jag besökte mässan i fjol och det var riktigt roligt så i år hoppas jag det smäller ännu högre.

Såhär nöjd ser man ut på Gamex!

Vi ses hoppas jag!

/RattPack

 


Åtgärder

Information

One response

5 11 2011
Press

Tjena, lägg gärna upp lite bilder från mässan här.

//Press

Kommentera

