Lite som landat i brevlådan på sistone

18 07 2011

Åtgärder

Information

3 responses

19 07 2011
Domina

Inget ps2? Nu blir jag besviken.

Och för det andra, lilla hög? Haha. Det där är väl fler än vad många mindre speltokiga äger😀

Manhunt 2 har jag också tittat på.. 1an med tror jag.. Men så har jag tänkt att nä, när ska jag komma mig för att spela det liksom😀

Jag har faktiskt tänkt köpa ett spel till en konsol jag inte har, bara för att det är ett av mina absoluta favoritspel som kommit i en slags remake.. Men inte gjort det ännu, borde faktiskt göra det. Tack för påminnelsen!

20 07 2011
RattPack

Nä inget ps2…Ännu!😉
Förutom en japansk MegaDrive så har jag bara massa Nintendo-konsoler faktiskt.
Men nu när jag börjar köpa spel till konsoler jag inte har så måste jag ju ändra på det🙂

22 07 2011
zejiro

MadWorld kan i alla fall jag gå i god för att det är riktigt, riktigt dåligt. Men vem vet… en vacker dag kanske man bara har det spelet kvar i hyllan som är oklarat och då är det väl bättre än inget alls, kanske.😉

Japp, dags att skaffa PS2, PS3 och 360, Fredrik. There’s no turning back!😉

Kommentera

