RattPack´s 30th Anniversary

4 07 2011

Det är inte bara Link och Zelda som firar jubileum i år. När dom fyller 25 så passar även jag på att knäcka 30 gränsen.                                         Egentligen så gick jag över till andra sidan redan för några dagar sedan men jag höll mitt lilla kalas med familjen nu idag.

Jag tänkte låta våra fina läsare få ta del av kalaset i form av lite bilder.

Så vi börjar väl från början med mitt och min lillasysters tårtbak. Utan henne så hade det inte blivit så bra som det blev. Så tack ska du ha Nadja (du är bäst) =)

Nån som inte ser vem eller vad det föreställer? Om inte så kan jag tala om att en METROID smakar jordgubbar och vaniljkräm.

Sen så är ju inget kalas fulländat utan lite presenter och jag måste säga att min familj har bra koll på mitt intresse.

Ett par snygga T-shirts med passande motiv, en skön mössa (Kanske något fel årstid nu men ändå) och en fräsig nyckelring till min ständigt växande Mario-samling. Förutom dessa spelrelaterade prylar så fick jag även en fin prydnadsgitarr i glas och en rejäl resväska som jag tänkt att använda vid min semestertripp till mina kompanjoner här på Spelhörnan nu i sommar.

Så det var inte alls dumt att fylla 30 må jag säga.

/RattPack

 

 


Åtgärder

Information

8 responses

4 07 2011
zejiro

Tjusig tårta!😀 Och fräsiga presenter. Grattis igen.🙂

4 07 2011
RattPack

Tack ska du ha kompis🙂

4 07 2011
Ina

Imponerande tårta O: Riktigt maffig!
Grattis i efterskott😀

4 07 2011
8bitninja

Attack! tischan var så jävla tjusig ^^

4 07 2011
RattPack

Ja den är snygg🙂 Finns att inhandla på Cdon om du är sugen.

4 07 2011
Pasta

Grattis, Rattis!🙂

5 07 2011
SpeLinnea

Grattis! Fina grejer. Level up!

17 08 2011
Alexander

Tårta ser verkligen smarrig ut.

Kommentera

