Födelsedagspresenter!

25 05 2011

Igår fyllde jag år och även om jag inte blev firad av så många, så blev jag i alla fall firad av de som står mig närmast! Min sambo, Pasta och hans sambo.🙂


Av Henrik och Fanny fick jag Assassin’s Creed: Brotherhood.🙂 Trevlig present då jag tänkt ta tag i Assassin’s Creed-spelen snart. Måste skaffa tvåan bara också! Av min sambo fick jag Ketsui Death Label. Ett shmup till DS som kostar skjortan. Har faktiskt ägt det en gång i tiden men sålde det. Detta var en väldigt oväntad present, men väldigt trevlig!🙂 Av mig själv fick jag Inazuma Eleven och Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Sky. Två spel jag velat köpa ett tag nu och jag fick äntligen tummen ur.🙂

Jag är nöjd! Halvvägs från 20 till 30 är jag inte lika nöjd med, men jag ska väl inte gnälla då båda mina bloggbröder passerar 30-gränsen i år.😉

/Zejiro


Åtgärder

Information

4 responses

26 05 2011
SpeLinnea

Stort grattis!

26 05 2011
zejiro

Tack så mycket.🙂

26 05 2011
domina

Grattis i efterskott!😀

26 05 2011
zejiro

Tack tack!🙂

Kommentera

