Lysekil Chiprock City

14 04 2011

Igår var jag och min flickvän ute på en promenad och när vi svängde runt hörnet för att komma tillbaka till vår gata hörde vi någon, någonstans, som satt och lirade en bekant låt på elgitarr. Först tänkte jag inte på det, mer än att jag nynnade med i musiken, utan att tänka på vad det var för något. Sen slog det mig. Den här låten kommer ju från Super Mario Bros 2. Vi stannade upp och försökte lokalisera var ljudet kom ifrån. Vi gick tillbaka en bit och hörde att ljudet kom från en balkong på högsta våning i ett hus bara ett stenkast ifrån vårat. Vi stannade och lyssnade en stund.

Efter SMB2-låten kom en Super Mario World-låt, och sen en Super Mario Bros-låt. Givetvis borde jag ju dragit fram mobilen och filmat denna fantastiska överraskning, men Svensson-takterna i mig tog över. ”Tänk om han ser mig”. Det var väldigt roligt i alla fall och skulle han sitta där och spela igen så kommer jag försöka vara lite mer modig med mobilen.

Tufft, sånt!
/Zejiro


Åtgärder

Information

3 responses

14 04 2011
Robert Kreese

Niklas the paparazzi!🙂

Fasen då där där skulle du ju spelat in. Ville hört. Ut och gå oftare!

15 04 2011
zejiro

Det var inget felfritt spelande, du hittar bättre videos på youtube.😉
Men det var en väldigt häftig överraskning!😀

15 04 2011
SpeLinnea

Sweet!

Kommentera

