PixelJunkies – Äntligen!

12 04 2011

För ett par månader sedan fick jag ta del av Kristoffer “8bitNinja” Gustafssons planer om att dra igång en ny svensk spelpodcast. Inte långt senare fick jag frågan om jag skulle kunna tänka mig att sitta med i panelen, tillsammans med en bunt trevliga individer. Jag tyckte att det lät riktigt kul och svarade givetvis ja.

I söndags spelade vi in och igår lades så  premiäravsnittet upp på hemsidan. Tanken är att detta ska bli ett återkommande tema då podcasten ska komma veckovis, närmare bestämt varje måndag. Premiäravsnittet bjussar på nyheter, spelat i veckan och lite synpunkter gällande Nintendo 3DS. Begreppen hardcore och casual diskuteras också flitigt.

I panelen hittar ni också: Anna Ström, Victoria Saade, Andreas ”hiro” Karlsson och Ina Bäckström.
Så gå in och lyssna, ladda ned, kommentera och prenumerera: www.pixeljunkies.se

Ha det gott och på återseende!
/Pasta


Åtgärder

Information

One response

12 04 2011
RattPack

=D Fan va kul med en ny podcast. Jag kommer följa med från början!

Kommentera

