TOR-bevakning

24 03 2011


Det har nog knappast undgått någon flitig läsare av bloggen att jag är ett stort fan av Star Wars. Det är också därför kommande Star Wars: The Old Republic är ett av de spel jag ser allra mest fram emot i år – blotta tanken på ett välgjort MMORPG i Star Wars-universumet gör mig mer än exalterad.
Exakt när spelet släpps är oklart i nuläget, men jag tar tillfället i akt och drar igång någon form av TOR-bevakning här i bloggen. Så räkna med en hel del The Old Republic-relaterade inlägg framöver.

Dagen till ära bjussar jag på ett kort videoklipp på mitt senaste inköp.
Håll till godo och må kraften vara med er.

/Pasta


Åtgärder

Information

8 responses

24 03 2011
SpeLinnea

Haha, trots mitt flitiga läsande här visste jag faktiskt inte att du är ett fan! Själv tycker jag det är astråkigt, men jag måste säga att din Vader-dräkt är sjukt nördig och fin.

26 03 2011
Pasta

Tack!🙂

24 03 2011
RattPack

Riktigt häftig! fast samtidigt lite läskig

26 03 2011
Pasta

Jag är nöjd. ^^
Läskig?

26 03 2011
RattPack

Ja Vader är ju en sån snubbe jag var livrädd för som liten.

1 04 2011
Pasta

Aha, du tänker så. ^^

24 03 2011
Jonas

FAN vad ball med en riktig vader dräkt hemma!
Ebay inhandlat tro?

26 03 2011
Pasta

Blocket faktiskt.🙂

Kommentera

