CowaVGM – Spelmusik dagligen

6 03 2011

Hallå, govänner!

För ett par veckor sedan fick jag ett PM på http://www.cowabunga.se av en kille som kallar sig Hikikomori. Han och några till var på G att dra igång ett projekt på Youtube, där man varje dag laddar upp en låt från spelmusikens underbara värld. Han undrade om jag ville vara med i detta och det ville jag ju självklart! Så nu är vi 7 killar som har varsin dag vi laddar upp en låt på. Jag valde onsdagar, då jag är ledig typ alla onsdagar. Nu har vi hållt på i en vecka och den sjunde låten bör komma upp under dagen. Kolla gärna in! Tycker ni bör följa kanalen, men speciellt på onsdagar, när jag laddar upp.😉 Min första låt blev Ending-låten ifrån Super Metroid. Fina grejer!

Länk till vår kanal: http://www.youtube.com/user/CowaVGM

/Zejiro


Åtgärder

Information

Kommentera

