Stream igen på fredag!

1 03 2011

Hallå på er!
På fredag är det dags igen. Vi streamar Left 4 Dead och Left 4 Dead 2. I vilken ordning det blir, eller om det ens blir båda två.. ja, det återstår att se. Men det blir ännu en L4D-stream i alla fall.

När? -Fredagen den 4:e mars, klockan 15:00 – 21:00
Vilka? -Zejiro och Pasta, i vanlig ordning. Två lediga platser med andra ord, som vore kul att fylla. Om du har Left 4 Dead eller Left 4 Dead 2 till PC och är sugen på att delta är det bara hojta till!
Var? -På http://www.livestream.com/spelhornan

Vi ses på fredag då!
/Zejiro & Pasta


Åtgärder

Information

4 responses

2 03 2011
Domina(tor)

Nice! Typiskt att jag jobbar till 16 bara >.<

2 03 2011
zejiro

Frukta icke, jag skrev fel! Jag kom nämligen på attjag också jobbar till 16, haha. När vi bestämde tiden tänkte jag bara på hur Pasta jobbar och inte hur jag själv jobbar, smart.😀

Så streamen kommer dra igång vid 17-tiden! Du hinner till och med gå på toa och fixa mat innan streamen börjar, Domina.😉

3 03 2011
Domina(tor)

Alltså, det är ju typ hur perfekt som helst! Då hinner jag fixa tacosen och sen blir det att glo på er stream, woo!

3 03 2011
zejiro

Låter förjäkla härligt det. Lite avis på dig, haha!

Kommentera

