NHL 11 letar sig tillbaka

28 02 2011

Hallå!
Först vill jag ta och tacka alla som satt i chatten när vi streamade Left 4 Dead 2 igår, vi hoppas ni hade trevligt! Kul att det ligger runt 10 pers som kollar när vi streamar, det är helt kanon!

Hur som helst, inlägget skulle handla lite om mitt spelande. Jag tittade igenom spelhyllan och fick se NHL 11 ståendes där. Mmmm. Jag vart riktigt sugen på att återuppta min Be A Pro-karriär som jag senast spelade på i oktober 2010. För er som inte vet vad ”Be A Pro” är, så är det precis vad det låter som. Man får spela som ett proffs och man spelar enbart som den spelaren. Skapade en ny spelare som heter Niklas Nyström (så klart) och jag gjorde så bra ifrån mig under försäsongen att jag blev draftad rakt in i Pittsburgh Penguins förstakedja, där jag hållt mig sedan dess. Min spelare är främsta målskytt och har flest assists och…. ehm.. utvisningsminuter, i hela NHL. Inte dumt!

Det går riktigt bra i alla fall, vore kul att ta hem Stanley Cup! Men halva säsongen återstår, så vi får se hur det slutar.
Kolla in det här tjusiga målet jag gjorde i början av min karriär; http://www.easports.com/media/play/video/37998202

/Zejiro


Åtgärder

Information

2 responses

28 02 2011
SpeLinnea

Kan man lägga in sitt eget ansikte på gubben? Det hade varit skitroligt.

28 02 2011
zejiro

Jag har faktiskt inte letat efter någon sådan funktion, men man kunde det i NHL 98 har jag för mig, så vore konstigt om man inte kunde det i detta. Lyckades ändå skapa en gubbe som är någorlunda lik mig iaf, hehe.

Kommentera

