Årets spelblogg?

22 02 2011

Ironiskt nog, med tanke på den icke-så-frekventa inläggsuppdateringen den sista tiden, så är vår blogg nominerad i omröstningen för årets spelblogg 2010. En trevlig överraskning, helt klart!

Konstigt nog hade vi aldrig vetat om detta om vi inte hade gått in på Gaminggrannar och sett att de var nominerade. Vi klickade på länken där som tog en till sidan över vilka som vad nominerade till vad.. och till vår stora förvåning såg vi Spelhörnan där. (länk till sidan: http://level7.nu/quiz/quiz.php?id=233 )
Undrar vem som har nominerat oss? Det var vänligt i alla fall.

Det är väl föga troligt att vi vinner, men det är kul att veta att vi finns på världskartan så att säga.🙂
Hur som helst är vi väldigt nöjda med bloggen i sig. Det som talar emot oss är väl att vi från och till är ganska dåliga på att lägga upp nya inlägg. Något vi absolut får ta och skärpa oss med. Det finns väl i och för sig sina förklaringar till det emellanåt, men ibland har man ju tänkt att man ska lägga upp något, men inte orkat. Jag (Zejiro) ska försöka få upp lite mer videobloggar snart. Har fått ordning på videoredigeringsprogrammet i datorn, så nu finns det inga hinder.

Nu har vi snart (nåja, några månader kvar men) funnits till i ett år och 2011 ska bli ännu bättre än 2010 har varit!

/Zejiro & Pasta


Åtgärder

Information

4 responses

22 02 2011
RattPack

Kul att ni blivit nominerade🙂
Min röst föll visserligen på dom glada grannarna. Men ni tillhör ändå en av dom bloggar som jag tittar till varje dag🙂
Och att det inte alltid är så lätt att hålla bloggen uppdaterad vet jag själv så det behöver ni inte känna er så dumma för. Jag tycker ni gör ett bra jobb.

22 02 2011
zejiro

Det tackar vi för.🙂

Nej, det är ju inte det. Det har varit sjukt mycket jobb det sista för min egen del, framför allt på kvällar och helger. Och nu i veckan måste jag liksom ta igen det som jag inte hunnit med annars p.g.a. jobbet. T.ex. träffa släktingar och vänner.😛

22 02 2011
SpeLinnea

Grattis till er!

22 02 2011
zejiro

Fääänx!

Kommentera

