Senaste nytt

16 02 2011

Hallå. Oj då, över en vecka sedan senaste inlägget.😦

Det har varit mycket jobb för min del det sista, och min senaste lediga dag – i lördags – var jag iväg till Göteborg hela dagen. Det har således inte blivit mycket spelande för min del. Lite Championship Manager 2006 (woo-fucking-hoo) till PSP har det bara hunnits med den senaste veckan. Varje dag har jag varit sugen på att spela klart Bad Company, men jag har inte haft så många tillfällen jag kunnat spela, och när jag haft dem har jag inte orkat.

Hur som helst. Beställde Crysis och testade det häromdagen, för att se vad min Vaio går för. Som väntat kunde jag inte köra det med jättehöga inställningar. Eller, KAN kan jag, men det hackar en hel del. Men jag sänkte upplösningen lite och satte alla inställningar på Medium och nu flyter det som en barkbåt på öppet hav! Mig spelar det ingen större roll om det inte körs i högsta inställningarna, så. Dessutom tog jag mig i kragen och beställde en ny mobil, äntligen. Har varit trött på min gamla ett tag, så jag slog till på en Sony Ericsson (ja, jag gillar Sony… Ericsson) X10 Mini Pro. Fick hem den igår och jag är riktigt nöjd med den hittills.

Undrar om jag kan lira lite Bad Company idag, kanske.. annars hinner jag det en stund innan jobbet imorgon. Det löser sig nog, vore skönt att bli klar med det i alla fall.
Men vad ska jag spela efter det då? Det tål att tänkas på.

Har för övrigt funderingar på att streama relativt snart igen. Vet inte vad riktigt bara. Men det får bli något gammalt tror jag. Typ A Link to the Past eller Link’s Awakening eller nåt sånt mysigt.
Jaja, vi hörs snart igen!

/Zejiro


Åtgärder

Information

4 responses

16 02 2011
RattPack

En ”A Link to the Past” stream hade varit kul att titta på🙂

16 02 2011
zejiro

Vore kul som fasen att lira också.🙂 Var ett tag sedan jag tog 100% i det, så skulle vara kul att se om man skulle kunna fixa det igen på en hyfsad tid. Men vore trevligt om jag fick tag i en bättre webcam först, så att jag kan streama utan att det blir så suddigt som sist. Eller så streamar jag hemifrån Henrik så blir det ju perfekt bild.🙂

17 02 2011
RattPack

Det var riktigt längesedan man plockade upp det spelet, kanske känns som första gången igen🙂
Ja kan ni sitta båda två ihop och spela så gör det. Då får man ju lite härligt skitsnack som tillbehör🙂

17 02 2011
zejiro

Det är alltid trevligt.🙂 Det kommer garanterat bli såna kvällar längre fram i alla fall!

Kommentera

