Left 4 Dead 2-kvällar

6 02 2011

Nu när jag har ny dator och grejer så har jag och Henrik passat på att lira lite Left 4 Dead 2 ett par kvällar. Fasen vad roligt det är, men svårt! I alla fall i början. Jag har börjat komma in i det lite mer nu känner jag, men ligger långt efter Henrik (och alla andra vi spelat med typ). Men alla måste börja från noll, så jag klagar inte! Jag har riktigt kul i alla fall.🙂

Det lutar åt att vi kommer att streama när vi spelar framöver här. Så håll utkik! Vem av oss som streamar får vi se, men vi kommer ju spela i samma spel och säkerligen turas om med streamandet, och vi kommer nog streama det flera gånger, så.

Men ja, såhär kan det se ut när man lirar Left 4 Dead 2!

Jag gillar bilden när Henrik hänger från kanten på en berg-och-dal-bana och kämpar för sitt liv!

/Zejiro


Åtgärder

Information

4 responses

7 02 2011
SpeLinnea

Det är asroligt. Ser fram emot nån slags stream på detta. Men vadfalls, finns det på svenska på Steam alltså? Säg inte att de dubbat zombienamnen till typ ”Spottare” också

7 02 2011
zejiro

Jag köpte spelet i fysiskt format på Spelbutiken, men man kör det ju genom Steam. Men man kanske behöver en svensk variant för att det ska vara på svenska. Jag vet inte riktigt. Nej de heter Spitter, Hunter, Witch och så vidare, du kan vara lugn.😉

13 02 2011
hiro

Left 4 Dead spelen, aaaaah vilka minnen. Älskar verkligen de spelen =) Kul att ni planerar livestream på det med!

13 02 2011
zejiro

Ska bli riktigt kul att streama. Jag ska bara komma in i en bra jobbrytm också så jag har lite fritid emellanåt med.😛

Kommentera

