I eftermiddag streamar jag live!

29 01 2011

Hallå på er

I eftermiddag tänkte jag att jag skulle streama live när jag spelar. Drar igång vid 16-tiden och håller på några timmar i alla fall, beror lite på hur många det är som kommer och kikar. Länken hittar ni längst upp i bloggen under ”SPELHÖRNAN LIVE”, eller så trycker ni direkt här: http://www.livestream.com/spelhornan

Har inte bestämt vad jag ska spela än riktigt, men det kan ni får vara med och bestämma. Det blir något till 360 eller PS3 i alla fall, troligtvis PS3. Medal of Honor eller God of War 3 är de som jag är sugen på mest, men det kanske blir något annat.
Kika gärna förbi. Bunkra upp med bärs och chips framför datorn och kom in och chatta och kolla när jag spelar!

/Zejiro


Åtgärder

Information

4 responses

30 01 2011
Domina

Noooes, jag missade😦

Jag skall kolla på filmerna nu! Perfekt frukostprogram åtminstone men hade ju varit klart roligare att se det live..

30 01 2011
zejiro

Haha blir en lång frukost i så fall.😉 Nästa gång ska jag försöka ha lite bättre framförhållning. Festplaner sket sig så jag bestämde lite impulsivt att jag skulle streama istället, bara några timmar innan jag satte igång.

2 02 2011
Domina

Ja, det blev ju det insåg jag.. men det var inte fy skam. Det enda som var att jag inte riktigt förstod vad du svarade på ibland när folk frågade saker i chatten😀

2 02 2011
zejiro

Ja, tyvärr. Jag sa faktiskt det till Henrik direkt efter när jag pratade med honom, att det blir knepigt när folk ser den i efterhand. Fast jag trodde å andra sidan inte att någon som inte var där skulle kolla på den i efterhand. Men det är ju kul att vissa gör det med.😉

Kommentera

