De senaste dagarna

25 01 2011

Nu har vi inte lagt upp en blogg på fem dagar. På tok för dåligt!

De senaste dagarna har varit ganska jäktiga. Det har varit jobb, 60-årsfest, nya möbler, lite tv-spelande.. o.s.v. Nu sitter jag, hemkommen från en sovande jour på jobbet för en timma sedan, vid datorn och väntar. Hörde precis posten landa på välkomstmattan innanför dörren. Tyvärr låg ingen AVI för min dator där när jag kikade, men den bör komma idag, då jag såg på postens hemsida att den sorterats i Göteborg och är på väg till Lysekil. Däremot fick jag Blur till PS3!

Igår testade jag God of War 3 en sväng. Taggad som tusan satte jag igång, men blev faktiskt ganska besviken. Kontrollen känns inte speciellt bra jämfört med tidigare God of War-spel och kameravinklarna som erbjuds är inte i världsklass. Men jag får väl sätta mig sen och traggla vidare i det. Det blir kanske roligare eftersom!

I övrigt idag ska jag bara sitta och vänta på en SMS-avi så jag kan springa ner och hämta ut min dator. Ikväll är det dessutom handboll! Sverige – Danmark! Ganska meningslös match egentligen eftersom båda två redan är klara för semifinal, men hey, det blir säkert kul att titta på.🙂

/Zejiro


Åtgärder

Information

Kommentera

