Ett fantastiskt spelår snart över

26 12 2010

År 2010 börjar lida mot sitt slut och det har verkligen varit ett fantastiskt spelår! Vi har blivit grymt bortskämda med bra spel och personligen känner jag lite att det har varit FÖR bra nästan. I hyllan står många spel som släppts i år som inte hunnits med. Många spel jag har velat köpa har jag inte kunnat köpt för att det kommit så mycket bra spel. Förut gjorde jag en lista över de spel som släppts i år som jag hade velat spela men inte kunnat/hunnit.

A Shadow’s Tale (Wii)
Blaster Master: Overdrive (WiiWare)
Call of Duty: Black Ops (PS3)
Castlevania: Lords of Shadow PS3)
Donkey Kong Country Returns (Wii)
Enslaved: Odyssey to the West (PS3)
God of War 3 (PS3)
God of War: Ghost of Sparta (PSP)
Halo Reach (360)
Heavy Rain (PS3)
Medal of Honor (PS3)
Metro 2033 (360)
NBA Jam (PS3)
Nier (PS3)

Listan är ganska lång ändå. Det är säkert fler spel som jag vill spela, men i listan är spel som jag verkligen hade velat hinna med. Metro 2033, Nier, God of War: Ghost of Sparta, Medal of Honor och Castlevania: Lords of Shadow är spel jag köpt men inte hunnit med. Övriga har jag inte köpt ännu. Ghost of Sparta har jag inte fått hem än men förhoppningsvis får jag det tidigt i veckan och då kanske jag hinner spela igenom det innan året är slut. Vi får se. År 2011 kommer i alla fall börja med att man får spela igenom så många som möjligt av ovanstående spel innan nästa våg av hemskt bra spel kommer ut.

Men det som HAR hunnits med i år då? Vad var bäst? Vad var sämst? Hur mycket har vi hunnit spela? Allt detta kommer vi prata om i videos som kommer upp under veckans gång. Håll utkik här efter Spelhörnans sammanfattning av det fantastiska året 2010!


Åtgärder

Information

Kommentera

