Uncharted 3: Drake’s Deception

11 12 2010

ÄNTLIGEEEEEN!

Ni som såg min och Henriks E3-video minns kanske att mässans största besvikelse för min del var att Uncharted 3 aldrig officiellt bekräftades. Igår släppte Naughty Dog äntligen bomben! Uncharted 3: Drake’s Deception är under utveckling och planeras att släppas under hösten 2011. Den kommer utspela sig någonstans i ökenmiljö. Tyckte jag såg något om Saudi Arabien eller så. Just nu ägnar jag inte en tanke åt 3DS’en, som jag längtar mycket efter. Tankarna går istället mot den mörka och trista kommande hösten då Uncharted 3, Gears of War 3 och Batman: Arkham City kommer att släppas.

Weeee!
/Zejiro


Åtgärder

Information

Kommentera

