Borta bra men hemma bäst

21 11 2010

Godafton.

Jag och min sambo kom precis hem efter en helg i min hemstad, Skövde. Vi har varit och hälsat på lite gamla kompisar till mig och självklart umgåtts (och bott hos) min far. Har varit en kanonhelg verkligen. Det är kul att träffa sina gamla polare.

På spelfronten hände det väl inte så fasligt mycket, fanns inte tid till det riktigt. Men jag hann klara Shadow Warriors till Gameboy på lördagsmorgonen i alla fall. Väldigt trevligt spel.🙂

Innan vi åkte hem åkte vi till ICA Maxi för att jag ville få med lite Vanilla Coke hem. Vi har ju inte såna lyxdrycker i Lysekil. Då ramlade jag över en pall med Guitar Hero: Aerosmith inkl. gitarren till PS3 för 99 kr styck. Ganska nice pris. Jag gillar inte Aerosmith direkt men bara gitarren kunde ju vara värt det. Nu får jag skaffa Guitar Hero: Metallica också så man får spela lite redig musik.

Ny vecka imorgon. Tillsbaks till jobbet efter sjukdom och förhoppningsvis en massa spelande!
Hoppas ni haft en trevlig helg!

/Zejiro


Åtgärder

Information

Kommentera

