Glädjen man upplever..

12 11 2010

Hej alla glada!
Jag klarade Bayonetta förut, me be happy! Fast på ett sätt känns det ganska tråkigt. Kom att verkligen gilla spelet (trots vissa saker jag kan anmärka på) till slut och det känns lite trist att jag och fröken Bayonetta måste gå skilda vägar nu, hon kommer vara saknad.


Men att det tog sådan tid att klara spelet har jag gått och förbannat mig över länge nu, så det var ändå skönt att äntligen bli klar. Men var bli det härnäst då? Hade tänkt att spela Vanquish, men den karamellen suger jag nog på lite. MadWorld till Wii har lockat mig ett tag. Kanske skulle ta tag i det? Vi får se imorgon om jag påbörjar något nytt då.

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg! Glöm inte kolla in vårat senaste avsnitt av Fredagsgaming, lite mysigt fotbollsspelande, mano a mano, Zejiro vs. Pasta.

/Zejiro


Åtgärder

Information

Kommentera

