Vad blir det härnäst?

31 10 2010

Så, då Other M är avklarat behöver jag ju något nytt att spela imorgon! Eftersom jag har ett gäng spel på lager som jag påbörjat men inte klarat än så tänkte jag att jag skulle ta dem först, så man blir av med dem.

*Red Dead Revolver – helt okej spel om det fortsätter som det har gjort de senaste 2 banorna typ, annars är det bara frustrerande.

*Batman: The Brave and the Bold – co-opar med min sambo, lättsamt och skoj.

*Tales of Symphonia: Dawn of the New World – småmysigt, men ganska tråkigt. tar väl minst 30 timmar att klara..

*Bayonetta – alldeles för mycket att hålla reda på för min smak, och ganska intensivt och sladdrigt. I övrigt trevligt. Är väl kanske 30% avklarat.

Alla fyra känns ganska attraktiva att spela egentligen, men tyvärr är det väl bara Batman som jag vill spela för att det är bra, de andra vill jag mest ha ur vägen känns det som. ToS lär jag inte klara än på ett tar, det är ju ändå ett RPG. Bayonetta orkar jag tyvärr aldrig spela mer än en episod i taget på. Minns jag inte fel är jag på episod 6 nu och spelet har väl 14 episoder eller nåt.  Red Dead Revolver borde inte ta alltför lång tid att klara, men hittills har det varit ganska frustrerande. Svårt som satan på ganska elaka sätt. Men de senaste banorna har varit trevliga, så det får gärna fortsätta så.

Nåväl, vi får se vad det blir när jag kommer hem från jobbet imorgon. Ska i alla fall försöka klara de fyra spelen framöver här nu så man kan påbörja lite andra spel. Ett par spel jag har väntandes på mig är Spiderman: Shattered Dimensions, The Saboteur, 50 Cent: Blood on the Sand, inFamous, Transformers: War for Cybertron, MadWorld, Alan Wake, Metro 2033 och många många fler.🙂

/Zejiro


Åtgärder

Information

Kommentera

