Ich bin back!

11 10 2010

Hej på er!

Ni som följer bloggen har knappast undgått det faktum att Niklas har haft mer än fullt upp det senaste. Men jag då, jag som skulle ha hållit ställningar när Niklas var borta?? Jo, även jag har haft en del att stå i. Verkligen inte på samma nivå som Niklas, men ändå. Hur som helst, nu har saker och ting börjat att återgå till det normala. Äntligen.
Detta betyder att jag (och Niklas) är tillbaka, med full styrka. Så håll utkik efter det nionde avsnittet av 3från1 som kommer att dyka upp senare i veckan. Vi kommer att ta oss en titt på vad vi spelat den senaste tiden, releaser, lite nyheter och givetvis snacka Decap Attack. Vi kommer även att servera er ett avslöjande som har med vår podcast att göra.

Ha det gott så hörs vi i veckan!
/Pasta


Åtgärder

Information

3 responses

11 10 2010
Zejiro

Oh yes, nu jeflar! Ska rota fram SEGA Mega Drive Ultimate Collection ur någon av flyttlådorna och spela igenom Decap Attack i veckan.🙂 Hann ju inte med det sist, tyvärr..

12 10 2010
Gazimaluke

Decap Attack som är så dåligt! Efter att ha spelat Magical Hat Flying Turbo! Adventure så kan jag omöjligen spela Decap Attack igen.
SEGA Mega Drive Ultimate Collection, det enda spelet jag inte kan hitta. Hur tappar man bort en skiva som man inte haft på mer än två ställen?

Och välkommen tillbaka till bloggandet, jag har själv varit mycket frånvarande men ska börja blogga mer nu.

12 10 2010
Pasta

Jag tycker nog ändå att Decap Attack har sin charm, men visst är originalversionen att föredra.
Välkommen tillbaka själv.🙂

Kommentera

